Friday, July 13, 2007

Kreativ kameraveske


Etter at mitt gamle og velbrukte (!) digitalkamera streiket for en del uker siden, måtte vi kjøpe et nytt. Vi kom over et bra tilbud i Göteborg på Canon Ixux 70 - noe som er et tips i og for seg. Vel, i hvertfall: Til disse kameraene følger det sjeldent med veske. Hva gjør man med det? Jo, kjøper en søt, liten pung på Indiska like ved til 25 kr! Jeg blir jo rent i godt humør hver gang jeg roter ned i veska for å finne kameraet! :)

Link til Indiska finnes her.

1 comment:

Anonymous said...

Ha... ! Har selv kjøpt digitalkamera- og kjempefornøyd med det (slipper ikke bare ubrukelige bilder, men kan også slette og lagre mange flere. Og faktisk vite hva det blir ut av flmen!!).. Men det er problemet: har jeg en veske mister jeg den alltid. Og har man ikke kjøpt kamera i veske-- vel, da ligger det slept rundt i nakne håndbaggen.. Ikke bra!
så takk for tips. Får se om en slik kanskje kan ivaretas noe lenger..
ct