Friday, July 13, 2007

Praktisk badtips for jenter



Vi jenter har jo ofte mye dilldall (les: smykker, hårsaker, små vareprøver på kremer og ansiktsmasker...). Har man et lite bad der det meste av plass er brukt opp og du i tillegg ikke kan/vil bore hull i flisveggen, har jeg et eminent og enkelt tips: Kjøp en liten "veggboks" med sugepropper på Saape! De finnes i ulike størrelser og farger. Jeg liker at min er transparent, så jeg husker hva jeg har lagt i boksen :) Utrolig praktisk og veldig søtt på veggen!

Link til Saape finnes her.

1 comment:

John said...

Det er da et bra tips for gutter også! Sånne veggbokser kommer i både jente og guttefarger, og er veldig praktisk dersom man bor i et kollektiv og deler bad med mange andre. Det som man også kan gjøre er å pynte på med klistremerker for bad, som også kan fåes på Saape.

Bilde her:
http://bildr.no/view/108177